ONSDAG

Nyss dammsugit klart här i huset och innan det plockade jag ordning i lekrummet. Andrew sa att det aldrig hade varit så rent så jag antar att det var bra betyg. Ska snart noppa golvet också men satte mig ner i några minuter för att kolla på cartoons.

Idag har vi tagit vårt dagliga dopp i poolen och lekt valar, hajar och försökt lära oss hur man gör kullerbyttor under vattnet. Vi ska ha en show någon gång nästa vecka så här måste övas.

Det är bara jag och Andrew idag så vi passade på att göra lite avancerad lunch. Pannkakor! Han knäckte äggen och hällde i mjölken och jag hällde i smeten i pannan. Han försökte vända pannkakorna men det var rätt svårt. Goda blev dom iallafall och det är ju huvudsaken!

Vet inte om ni har sett på nyheterna men det brinner tydligen mycket i Australien just nu. Och dom var tvungna att komma på en ny färg för hettan eftersom den som fanns inte var tillräckligt varm. Det jag vill komma fram till är att det är så galet varmt här samtidigt som det ibland kommer stora vindar, så jag är livrädd att det ska börja brinna snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback