Cause maybe you are loveable and maybe you are my snowflake

Ligger i sängen och kollar på youtube klipp med Ed Sheeran. Har seriöst aldrig hört en så perfekt röst i hela mitt liv och jag blir helt känslosam när jag ser honom. Han är så oerhört kreativ och talangfull så jag inte vet vart jag ska ta vägen typ.

Idag har jag haft barnen och vi har varit i parken med Katie och Johanna. Vi lekte lite i lekrummet och Andrew frågade mig ovanligt många frågor idag. Vet inte ens vad jag ska svara på en tiondel av alla. Ska börja skriva ner alla i anteckningar så ska jag visa er haha. Överdriver alltså inte och börjar fundera på vad som går runt i 5-åringarnas hjärnor.

På kvällen åkte jag och Johanna till san churro. Vi åt någon glassgrej med banan och choklad typ. Så gott var det! Imorgon skulle jag egentligen träffat Louise i stan men dom bygger om hela tågstationen så man kan inte komma in till stan utan att byta hundra gånger typ. Orkar inte. Ska iallafall gå på bio med Johanna på kvällen då hon fick det av mig i födelsedagspresent. Roligt, jag vet. Annars blir det väl det vanliga, kolla lite serier, duscha och fräscha upp mig lite, städa mitt rum och tvätta min tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback