SEGT

Skrev ett långt inlägg så försvann allt. Bajs. 
Idag är iallafall sista frukosten med Johanna. 9 månader har vi spenderat tillsammans varje dag typ och nu ska hon fortsätta resa med sin mamma. Medan jag och Nathalie åker till norra bali, Lovina. Förhoppningsvis ska vi simma med delfiner om allt går som det ska. 

Igår gjorde vi en utflykt till tanah lot, havstempel. Det var fint med en vacker utsikt. Sedan åkte vi och provsmakade massa drycker. En av det var producerat av ett djurs bajs. Så där satt vi tre och drack bajs i de balinesiska djungeln. Mysigt. 

I måndags var vi vid ett annat tempel (uluwatu, googla för kan inte lägga upp bilder på bloggen ännu) samt åt skaldjur vid jimbarans strand. Vid uluwatu träffade vi också vilda apor. Lite hetsiga men ändå coolt. 

Nu ska jag gå och köpa snacks och förbereda mig för en 4 timmars lång resa. Skriver när jag har möjligheten igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback