UPPDATERING

Sådär ja. Nu funkar internet igen och jag kan skriva. Nu befinner vi oss på en ö som heter lembongan. Här ska vi vara i två nätter innan vi åker tillbaka till vår älskade Gili Trawangan. 

Vi har under de senaste dagarna varit i Ubud. Vet inte hur mycket jag skrivit så jag skriver allt vi gjort istället. 
Vi tog en heldagstur och besökte tre olika tempel, risfält och annat. Sedan tog vi en slappisdag där vi vilade, läste böcker, åt tapas och så. Så nödvändigt då vi gick upp fem dagen innan och kom i säng vid elva. 

Vi gick även på någon festival grej där jag höll en gigantisk orm. Vilket var hur coolt som helst. 

Imorgon ska vi ut på en snorkeltur. Det finns tydligen valar, valhajar och rockor här som man kan stöta på. Hoppar gärna över de två första men en rocka hade varit fräckt. 

Nästa torsdag åker vi vidare till Nya Zeeland och snart är vi tillbaka i älskade Australien igen. Känns både skönt och jobbigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback