TIDEN GÅR

Igår var jag, Nathalie och Patrick på wildlife park (bilder kommer en annan dag). Känguruerna är ju sjukt stora men Patrick var ändå jättemodig och klappade och gav mat. Vi var där till tre typ, sen åkte jag och Nathalie och mötte Johanna, Emma och Louise på Ikea. Sista måltiden på Ikea alla tillsammans. Var mysigt och sedan åkte vi hem till mig och smed planer för idag. Johanna och Louise åkte hem och vi andra tre drack vin hemma hos mig och spelade kort och hade lite tjejkväll. 
Idag vaknade jag klockan nio men dom andra sov tills jag hoppade på dom klockan tolv. Var lite lätt uttråkad vid den tiden. Vi gjorde ordning oss och åkte till kings park och åt lunch. Sedan började det regna och vi åkte och handlade nödvändigheter för ikväll. Nu har jag precis duschat och vi ska snart plocka i ordning, fixa oss och invänta Louise och Johanna. Skriver mer imorgon och förhoppningsvis lite roligare inlägg med bilder. 



Kommentarer
Josefine säger:

Sötisar hihi

2013-09-13 | 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback