HEJDÅ AUSTRALIEN

Nu har jag börjat släppa mitt australienska liv och vänja mig vid mitt svenska. Visst tänker jag på Australien, min värdfamilj, mina vänner och mitt äventyr ofta, men jag har på något sätt accepterat att det är över. Jag är väldigt lycklig och glad över mitt år. Jag är tacksam till mig själv som vågade åka och gjorde detta för mig själv. 
 
Nu kommer jag lämna den här bloggen. Tänker absolut inte radera den. Kanske att jag ger mig ut på något nytt äventyr om något år eller två. Men tills dess kommer det vara tyst här. Jag har börjat starta ett nytt liv i Sverige. Jag har skaffat mig jobb och kollar lite lätt på utbildningar. Inte ännu, men sedan är det faktiskt dags. Om några år kanske. Men jag kommer som sagt att ge mig ut i världen någon mer gång. Då kommer ni säkert vara informerade och uppdaterade om det.
 
Fast fortfarande så älskar jag ju att skriva. Vet inte hur jag ska lösa den biten. Har verkligen älskat att ha en blogg och skrivit. Ni har läst och jag har bara babblat. Jag saknar att kunna babbla i text. Jag vill uttrycka mig på olika sätt, men jag vet att den här bloggen inte passar till det. Den här bloggen gick ut på mitt år i Australien. Nu är jag inte där längre, och jag lever inte det livet längre. 
 
Lösningen kanske är en ny blogg. Men ska jag då någonsin kunna skriva om mitt liv i Sverige? Det är inte ens jämförbart till mitt år 2013. Vet inte hur jag ska göra detta, men jag överväger och tänker på det ibland. Jag vill bara kunna skriva någonstans.
 

Kommentarer
Jesso säger:

Det har varit hur roligt som helst att fått följa ditt liv i Australien och alla dina äventyr. Nu är jag glad att du är hemma så vi kan umgås och hitta på massa roliga saker!! <3

2014-01-26 | 13:23:29
Bloggadress: http://jessicapetraa.blogg.se
Jesso säger:

Det har varit hur roligt som helst att fått följa ditt liv i Australien och alla dina äventyr. Nu är jag glad att du är hemma så vi kan umgås och hitta på massa roliga saker!! <3

2014-01-26 | 13:23:31
Bloggadress: http://jessicapetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback