PLANERING

Idag har jag inhandlat presenten till mina värdföräldrar. Det blev en jättefin skål från något svenskt märke som jag inte kommer ihåg nu. Den är lite ojämn, svart och typ ljusare inuti med massa olika ränder. Låter ju jättefint när jag förklarar, men jag tycker den var väldigt fin för jag skulle vilja ha en själv, hehe. 
 
För övrigt har jag planerat resan idag med Nathalie. Det blev lite ändrade planer men nu är detta det som gäller eftersom hon ska boka resan imorgon. Wiiiiiiii. Det blir att hon kommer till mig i Perth den 26:e oktober. Vi åker gemensamt till Auckland (NZ) den 27:e oktober. Stannar till den 4:e november då vi flyger till Melbourne. Gör allting som vi ska göra och ser allting som vi ska se. Vi har lagt till en grej på listan - Tasmanien. Har fått flera uppmaningar att om jag ska till Australien, så måste jag se Tasmanien, så nu fick vi med det. Det är en ö som ligger typ 10 mil från Melbourne, googla, paradiset. Sedan åker vi på okänt sätt upp till Cairns iallafall och flyger därifrån till Perth och stannar i några dagar. Sedan flyger vi hem den 21:e november. Känns bra att hon bokar sin biljett plus att vi bokar alla dessa mellanflygningarna innan jag åker så jag kan betala min del av allt och sådär. 
 
Har inte så mycket mer att berätta ännu. Ska betala mina försäkringar i dagarna och skicka in till ett internationellt körkort som mamma skickar ner till mig sen. Det är inget krav på att ha ett, men det är bra att ha, eller något sånt. Återigen - Australiens konstiga regler. 
 
Idag - 13 dagar kvar. 

Kommentarer
Fatma säger:

Tävling på bloggen, man vinner valfritt plagg :)

2013-01-03 | 23:30:59
Bloggadress: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback