FÖRSTA SKOLDAGEN

Idag var det första dagen för Andrew i skolan. Han var så nervös imorse och oroade sig för allt. Frances följde med idag eftersom det var första dagen och allt. Det är cirka 2 kilometer att gå dit och jag ska lämna honom tre dagar i veckan och hämta honom. Vilket kommer resultera i 8 km gång varje dag. Känns rätt gött men på hemvägen är det en mördarbacke som jag inte ser fram emot. Med barnvagn också.
Just nu sitter jag och Patrick och äter pasta och tonfisk. Idag har vi lekt ute på tomten, i ett leksakstält och spelat lite boll. Efter lunch ska han sova i två timmar och då är jag ensam. Undra vad jag ska göra då? Plocka undan lite kanske, bada i poolen eller bara chilla och läsa min bok. Han sover ju ändå i två timmar så har gott om tid. När han vaknar ska vi börja traska till skolan. Förväntar mig en trött och glad kille som har massor att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback