HELGEN

I fredags var jag med Johanna på en restaurang vid havet. Jättemysigt verkligen! Lite misslyckat med maten för vi gjorde en liten chansning men efterrätten med jordgubbar, vaniljglass och chokladsås. Måste göra en liten korrigering då hon är från torslanda och inte från öckerö haha.
Igår åkte jag och Johanna för att besöka heath ledgers grav. Vi gick runt och letade i två timmar och hittade ingenting. Nästa gång ska vi fråga någon där, svenskar som vi är så vågade vi inte det igår. Sedan åkte vi iallafall och köpte en glass och tog bussen till stranden. Där träffade vi en till svensk tjej som heter Sofia. Vi var på stranden några timmar och sedan åkte vi hem. Väldigt trevlig dag.
Idag hämtade jag Jenny och vi åkte till stranden. Vågorna var så sjukligt höga idag och jag höll på att slå ihjäl mig. Men när man fångar vågen på rätt sätt så är det så himla kul. Det händer ungefär 1 gång var 100 gång men. Sedan åkte vi till Ikea och åt köttbullar/korv. Johanna kom till Ikea och vi skulle åka hem. Känner mig lite töntig men orkar inte skriva just nu vad som hände för det var så mycket som hände på så kort tid. Men vi krockade, inte vårt fel och allting är okej förutom att jag fortfarande är i chock typ. Men det blir bättre. Skriver lite senare vad som hände men nu kommer en bild på mitt goda mellanmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback