IKEA

Igår hade jag och Patrick bilen men vi var tvungna att vänta hemma för det skulle komma en hantverkare och fixa ett dörrhandtag. Tror ni han kom? Nej, dumma handyman.
Vi åkte iallafall och åt middag på Ikea. Barnen var så glada och hoppade omkring när dom såg vart vi var påväg. Släppte in Andrew i Småland, typ ett lekhus på Ikea så han fick leka i en timma medans jag gick runt och köpte lite flädersaft, kaviar, turkisk peppar och ballerina.
På kvällen träffade jag en svensk tjej från Göteborg som heter Johanna. Vi åkte till city beach och hade med oss lite fika och kollade solnedgången och pratade massa om allt möjligt. Jag har bilderna på min surfplatta men ska lägga upp lite bilder ikväll då jag är barnvakt och Andrew ska snart lägga sig. Idag har jag träffat Nicole för sista gången plus massa nya au pairer från Kanada, Italien, Tyskland och Storbritannien.
Här är en bild från stranden igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback