INSOMNIA

Har sovit så dåligt inatt på grund av att Jakob kände för att skicka bilder på spindlar som finns här igår kväll så jag har vaknat hela natten typ och kunde verkligen inte somna igår. Har ju fläkten på hela natten så det känns som om jag hade djur på mig. Fyfan säger jag bara. Ni kan ju googla på "svarta änkan" och något mer. Enligt Jakob så är den aggressiv och jagar människor och ställer sig på bakbenen när den attackerar. Stress.

Iallafall, håller på att göra i ordning mig för ska till shoppingcentret med Vanessa. Måste verkligen köpa frimärken. Har inte postat nathalies födelsedagskort än vilket känns sådär.
Imorgon ska jag till cottesloe med några tjejer, bland annat en från slovenien. Kommer inte riktigt ihåg vart dom andra var ifrån men det är ju alltid kul att träffa nya människor.
Nu kommer hon om en kvart och jag har inte ens kläder på mig. Skriver kanske lite senare igen annars imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback