RUBBE

Skrev ett inlägg på mitt förra inlägg men det verkar bara som om bilden kom upp. Berättade lite om gårdagen. Var på stranden och så. Det avslutades med en god middag och massa prat med mina värdföräldrar. Vi pratade om skillnaderna mellan olika länder och det är rätt intressant att höra vad dom tycker, kan och tror. Dom blev väldigt förvånade när jag berättade att vi hade björnar i Sverige. Eller att vi gör halktest innan vi tar körkortet. Massa skillnader och likheter i åsikter och liknande.
Gick och la mig vid halv två. Kunde inte sova för mådde så illa. Antingen är jag väl magsjuk eller så är jag matförgiftad typ. Fryser/svettas, huvudvärk, illamående och lite annat trevligt. Vill bara bli frisk så jag kan göra roliga saker med Patrick den här veckan. Funderar på att ta tåget in till stan och gå till någon park/kolla runt/äta glass med honom eller vad som helst. Känns lite lättare när jag bara har ett barn som jag dessutom kan sätta i vagnen.
Nu har Frances gjort bakad potatis till mig som jag ska äta. Om ni har någon megabra kur på hur man blir frisk - dela med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback