ADELE

Sitter och diggar Adele för tillfället. Har nyss ätit lunch, blev tonfisk och makaroner för min del och middagens rester, fishhands, typ fisk+grönsaker är gjorda till en burgare och ris till det för Andrew. Har även hunnit dammsuga och moppa golvet idag. Onsdagar är min "städdag". Fick välja när jag ville men valde när Patrick är i skolan så är det lättare annars springer han i det blöta golvet och ramlar osv.

Det är ganska blåsigt idag, så vi får se vad eftermiddagens aktiviteter består av. A testar fortfarande mina gränser. Gråter när jag säger att det räcker med tv, tar på sig pyjamas när han ska ta på sig riktiga kläder, säger att han inte vill göra något och typ krålar sig. Förhoppningsvis inser han snart att jag är för envis för att bråka med.


Kommentarer
S säger:

Hur kom du i kontakt med familjen? :) Via en organisation eller någon hemsida? :)

2013-01-16 | 15:14:32
Bloggadress: http://saraasworld.blogg.se
farmor säger:

Nu ska vi se om du inte kan få den här kommentaren. Tittade på Tobias dator igår och såg då "skicka kommentarknapp", går hem och får se att jag längst ner på skärmen har ett fält "Vill du använda Internet Explorer som standardwebbläsare" och när jag stängde det så fanns ju skicka kommentar där. Så enkelt var det. Har jobbat 6 timmar idag i Gråbo, var ute och åkte stjärtlapp, inte så mycket snö men det räcker. Jag har inte hört något från Skattkammaren, tänkte att ringa Britt i början på februari och höra hur hon trivs på nya förskolan.
Du är duktig som skriver varje dag, det är väldigt trevligt och spännande att läsa vad ni gör. Var det inte en amerikansk flicka som skulle komma som au pair också?
Ha det bra, sköt om dig! Puss och kram Farmor

2013-01-16 | 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback