BRÄND

Brände mig som sagt på ryggen igår och kan inte luta mig mot något idag så får stå/gå hela dagen.
Har nyss satt på en diskmaskin och röjt undan från mellanmålet. Barnen leker utanför med frisbees och jag ser dom genom fönstret. Det är så bra med stägsel runt hela huset plus att man måste öppna en grind för att komma till poolen.
När jag ändå pratar om poolen. Det har tydligen hänt något med kloret i poolen och vi kan inte bada. Synd. Kommer dock någon hit idag och ska kolla på den. Det får bli en promenad till parken efter lunchen istället. Förra veckan när vi var där vid två så var det hur många barn som helst där, så det ska vi försöka idag igen.
Det är fortfarande strålande sol och värmebölja och det ska tydligen bli varmare i februari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback