CHOKLADBOLLAR

Jag och A gjorde chokladbollar när P sov så nu står dom i kylen och tar sig. Sitter på utsidan just nu och tittar på när killarna spelar fotboll med en massageboll. Imorse var vi i poolen men det blåste som sjutton då så vi fick gå in. Nu däremot är det strålande sol och lite svaga vindar, perfekt.

Måste berätta en fruktansvärt rolig sak:
Skulle gå och kolla om Patrick fortfarande sov när det hade gått två timmar. Öppnar dörren till deras sovrum och något är i vägen. Får lite smått panik då jag ser in i rummet och Patricks säng är tom. Försöker förstå vad som är framför dörren genom att tränga igenom mitt huvud i en minimal springa. Då ser jag Patrick. Han ligger alltså och sover precis vid dörren. Sötaste någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback