COFFEE

Klockan är snart 9 och jag sitter och sörplar kaffe och Andrew tittar på tv. Patrick är på dagis idag så vi är ensamma. Hade tänkt att cykla någonstans och ha en picknick. Eller åka in till stan och gå på museum. Problemet är väl bara att jag inte är ett så stort fan av museum och jag inte vet vart det ligger. Mja, vi får se hur det blir. Imorgon ska jag till cottesloe med Elin iallafall. Det ska bli trevligt med en svensk tjej.
Försöker få med mig Nicole på bio ikväll. Utebio och idag är det billigare för det är tisdag. Jag vill se "this is 40" men får se vad som händer.
På lördag är det min födelsedag och australia day. Vad är oddsen? Iallafall så ska jag, Nicole, Jenny, Samira, Eva och hennes två kompisar kolla på fyrverkerierna vid floden. Så man ser hela Perth och massa fyrverkerier. Himla trevligt! På söndag blir det troligtvis stranden igen. Tufft liv här på helgerna ändå.


Kommentarer
farmor säger:

Vilket härligt kort! Så gott han sover!
Jag skall hälsa från Vivi, har precis pratat med henne och hon frågade ju hur du har det. Jag skall
jobba för henne den 25 februari, så hon var ute i god tid.
Kram

2013-01-22 | 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback