DET BLIR INTE RIKTIGT SOM MAN TÄNKT SIG

Hallå!
Imorse när vi vaknade så var den yngsta, Patrick, sjuk så Frances stannade hemma från jobbet. Eller hon gick på ett möte i en timma men då låg han bara och sov och jag och Andrew kollade på rapunzel.
Vid ett gick vi till parken. Herrejäklar va varmt det var alltså. Svettades som ett as samtidigt som Andrew cyklade, så det blev lite som en powerwalk.
När vi kom hem från parken så höll vi på att rinna bort av värmen så vi hoppade direkt ner i poolen och stannade där i någon timma.
Fixade middag till honom innan jag "slutade". Här äter barnen ensamma och innan föräldrarna. Så barnen äter vid fem och vi äter vid nio.

Nu funderar jag på att bada i poolen lite mer eller gå ut och se mig omkring. Ska gå på någon fika på lördag, som är arrangerade av någonting som heter "meet-up" tror jag.

Sjuk baby i Sverige-tröja


Kommentarer
Marie säger:

Det ser så härligt ut allting och kul att läsa vad du gör osv och himla kul att se foton. Jag vill också åka som aupair till Australien, 48 år gammal med två barn, kan man göra det?!?

2013-01-07 | 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback