DISNEY

Fan va jag älskar Disney alltså. Vi kollar på Disney-filmer och lyssnar på Disney-musik och jag tror att jag uppskattar det mer än dom. Nu lyssnar vi på "can you feel the love tonight?" och "I just can't wait to be king". Så bra va! Dom leker med sina lastbilar just nu och innan det dansade vi till Disney.

Vi skulle hitta en park med fotbollsplan idag men det gick inte så bra. Hamnade i ett område med hus som slott, perfekta trädgårdar och bilar för miljoner kronor.

Vi ska snart värma pannkakorna från igår och äta med vindruvor och vattenmelon, yum.
Senare ska vi gå till parken som vi hittar till, men det blir efter att Patrick har sovit och jag och Andrew har gjort våra lekar i poolen. Vi ska även öva på alfabetet och att räkna idag för snart börjar skolan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback