FRAMME

Hej på er.
Klockan är halv sju på morgonen här just nu och jag kan inte sova. Försökte skriva ett inlägg igår innan jag gick och la mig men blogg-appen fungerade inte.

Resan gick helt okej ändå. Tyckte att den från Doha till Perth gick bättre eftersom att det var natt för mig så jag sov i omgångar nästan hela tiden. Resan tog omkring 15 timmar, flygtid alltså men från dörr till dörr ungefär ett dygn.

Igår när jag kom fram så var det så sjukligt varmt och vi grillade lite på utsidan. Åt även vattenmelon vilket jag har saknat. Frukterna är så mycket större och godare här än i Sverige. Killarna fick sina presenter och det uppskattades mycket. Jag frågade även om jag fick lägga upp bilder här på dom och så och det var absolut inga problem för mamman. Hon sa att det var lugnt så länge det inte var smygbilder, haha.

Annars hann vi inte med så mycket igår. Satt och pratade i tre timmar ungefär hur allt det här ska bli, vad vi ska göra och vad jag vill hinna med när jag är här. Vi bestämde lite olika utflykter som vi ska göra, se kängurus och koalabjörnar, besöka något ställe så man kan se hela staden etc. Jag ska även lära mig att köra på andra sidan någon gång nästa vecka.

Idag är det molnigt och det ska tydligen regna imorgon. Vi ska besöka en park idag och ha picknick. Pojkarna ska även visa mig sin skola och dagis.

Känner mig fortfarande jetlaggad och trött men ändå pigg för jag kan inte sova. Pappan sa att det kommer ta ungefär en vecka för mig att vänja mig. Har ju gott om tid på mig.

Nu ska jag upp och klä på mig samt äta lite frukost. Uppdaterar ikväll igen om appen vill samarbeta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback