MÅNDAG

Ny vecka men samma barn. Nästan iallafall. Idag har varit en gnäll-dag. Vad jag än föreslog att vi skulle göra, så var det sura miner. När solen tittade fram så bestämde jag att vi skulle gå till parken. Så det var bara att packa väskan, på med solkräm, hattar, kläder och ut med cykeln och vagnen. Väl där var det inga barn men vi hade med oss egna leksaker. Patrick tyckte det var roligast att försöka begrava sig själv i sanden. Sådär kul tyckte jag när vi kom hem. Andrew byggde lite slott och lekte med bilar. Nu sitter dom båda och tittar på tv. Var tvungen att duscha Patrick när vi kom hem för han var sandig precis överallt. Om en kvart ska jag värma på maten från igår och sen ska P sova i två timmar och då ska jag och A passa på att bada i poolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback