20 ARBETSDAGAR KVAR

Den här dagen börjar gå mot sitt slut. Patrick sitter och äter sen lunch och jag ska moppa golven när han är klar.
Idag har vi varit på biblioteket och lyssnat på lite sagor och träffat andra barn. Patrick var jättetyst och snäll för jag sa att man var tvungen att vara tyst där och det verkade som han förstod. Skrev även ut biljetterna till och från Bali för ska söka visum på tisdag.

Jag har även hunnit med att städa lite idag. Ikväll ska jag och Johanna och äta froyo. Vi måste ju passa på nu innan vi lämnar Perth.

Annars är det inte så mycket som händer faktiskt. Är fortfarande kallt som satan och jag längtar efter de varma dagarna. Med den här dagen var det 20 arbetsdagar kvar. Känns så lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback