6 MÅNADER KVAR...

...på det här äventyret.
Om 6 månader går jag och Nathalie ut med varsin rygga i Köpenhamn. Troligtvis kolsvarta, trötta och lite gott smutsiga.
Vi kommer ha sett, känt, luktat på så många olika och konstiga saker.
Sedan jag kom hit så har jag längtat hem en gång. Riktigt mycket och då tänkte jag vad gör jag här och så vidare. Bör tilläggas att jag var magsjuk och inte fann mening med livet överhuvudtaget typ. Annars så känner jag att det här är så rätt. Jag är så glad att jag tog chansen, att dom valde mig, att jag valde dom.


Kommentarer
mamma säger:

vi är oxå så glada för din skull att du tog chansen fast vi saknar dej galet mycket förstås <3

2013-06-18 | 16:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback