HALVTID

Det här inlägget skulle komma upp igår. Men avslutade det aldrig och kollade på "this is 40" istället med värdföräldrarna.
Nu sitter jag och slappar till halv ett för då ska jag dammsuga och moppa. Patrick sover och vi har varit och lekt på en lekplats i ett shoppingcenter och köpt en present till Emma som fyller 21 till helgen. Juste, det är ju helg ikväll, men hon fyller imon.

Det jag menade med halvtid igår var att jag har varit borta från hemmet halva tiden nu. Jag hade tänkt att göra en lista på vad jag har gjort och vad jag har kvar i den här staden. Men det får bli till att jag har varit här i sex månader så jag kan fila lite på listan.
Ha det bra så länge, hej svejs.


Kommentarer
Felicia säger:

Vilken toppenblogg du har! Såg den i mitt blogg-inlägg på aupairforumet, så kikade in. Lägger till den på min blogg bland mina länkar! :-)

2013-06-28 | 17:30:43
Bloggadress: http://enaupairsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback