HELG

Helg igen och den här veckan har gått långsamt. Kanske för att jag har sett fram emot helgen och nu är den äntligen här.

Tänkte berätta lite vad jag gjort:
Onsdag: träffade Emma i stan, köpte ballerina skor tills på lördag för jag kan tydligen inte ha mina converse enligt min värdmamma. Haha. Gick runt och pratade lite, åkte till Ikea, Emma åt lunch där och så. I tisdags sa jag till Johanna att jag inte hade fått brev på länge. Så när jag kom hem i onsdags så hade jag det. Blev så himla glad, älskar brev.

Torsdags:
Igår var en vanlig torsdag. Mike frågade om dom kunde gå ut och äta middag. Så snäll som jag är så sa jag att dom kunde det om han fixade middag till mig. Hehe. Han "slängde ihop" på tio minuter, världens godaste pastarätt typ med pasta, bacon, tomatsås, soltorkade tomater, oliver osv. Så himla smarrigt.

Fredag:
Idag har vi lämnat av föräldrarna vid flygplatsen. Det var lite jobbigt att ta sig därifrån och jag körde fel väg men kom ändå hem. Dom sa att Patrick nog skulle börja gråta så dom gav mig pengar till att ta med han till McDonalds. Det fungerade. Nu ligger han och sussar och jag vet inte vad jag ska göra. Egentligen städa, men orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback