HELGEN

Hej. Idag är det public holiday i WA. Det betyder att jag är ledig men tog Andrew till parken så föräldrarna kunde städa lite för vi har en sån kontroll grej på onsdag. Vi lekte lite och han sa att han skulle hämta hit min familj så jag slapp åka hem. Söte.
Sedan åkte vi till hillarys och åt lunch alla fyra. Patrick är på en farm idag med några av föräldrarnas kompisar för jag, Mike och frances ska gå på AFL. Australian football. Ska bli så himla skoj.

I fredags efter jobbet åkte jag hem till Emma. Hon hämtade mig vid stationen och vi åt mat, drack vin, åt oreos, pratade, spelade stress, lyssnade på musik i myskläder. Hade seriöst träningsvärk i kinderna och magen dagen efter för vi skrattade så mycket. I lördags åkte vi till kings park (det tog 2 timmar dit, hon bor mitt i ingenstans men ändå perfekt för hon bor vid stranden). Vi pratade genom en mur, åt chips med mera. Sedan åkte jag hem och frös ihjäl. Dumma land. Ska ha dubbla byxor ikväll på fotbollen förövrigt. Sover i min onepiece, duntäcke, filt och element. Plus mina fina tofflor. Det är runt 2 grader på natten utomhus och dessa hus är värdelösa på isolering så man fryser fan ihjäl. Och vintern har precis börjat. På dagarna är det fint dock och man kan nästan gå i shorts och det är sverigeväder.
Nu ska jag göra i ordning mig. Skriver när jag skriver.


Kommentarer
Josefine, bästa grannen. säger:

Så oerhört vacker på sista bilden <3

2013-06-04 | 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback