OJ

Jag har visst varit lite upptagen på senaste.
I lördags var jag hemma hos Louise och hade jätteroligt. Massa nya folk och annat. Somnade väl runt fem så söndagen bestod av att ligga i min säng hela dagen. Fy va trött jag var.
I lördags morse åkte Patrick in akut till sjukhuset för att han hade Andningssvårigheter. Igår hämtade Mike dom dock. Hade Andrew väldigt länge igår för att båda föräldrarna ville vara på sjukhuset. Det kan man ju ändå förstå.
Imorgon skulle jag egentligen träffa Jenny men det ska bli storm och ösregn så hon undra om jag ville åka till kings park istället på söndag.
Nu ska jag snart dra mig in till stan för att möta Louise. Jag ska få min laddare som jag glömde i lördags. Så har inga batteri på mobilen. Livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback