DÅLIG INSPIRATION

Känns som jag skriver tråkiga saker hela tiden. Samma saker lixom. Men vet inte vad jag ska skriva förutom det jag gör här haha. Ibland har man lite dålig inspiration förstår ni.

Kom nyss hem från en trevlig kväll med Jenny, Samira och Michelle :) vi åt pasta i staden. Imorgon ska jag träffa Vanessa och Alex på stranden. Man måste ta vara på solen nu. Idag har det varit 20 grader och jag skäms lite över vad jag har haft på mig: långa svarta byxor, t-shirt och en långärmad tröja. Ändå frös jag. Känns så konstigt på något sätt då detta är en vanlig sommardag i Sverige. Antar att man anpassar sig ganska lätt.

Några bilder från igår när vi var på parken efter skolan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback