IM ALIVE

Försökte skriva ett inlägg i fredagskväll. Gick inte. Sedan försökte jag igen igår men det gick inte. Nu försöker jag igen och går det inte nu så lägger jag ner.

I fredags var jag och Johanna i stan och åt middag och drack lite gott. Perth är så himla mysigt med gatuspelare som sjunger fint, massa ljus, massa människor, matställen och massa sånna tält där man kan köpa lite allt möjligt.

I lördags åkte jag till mandurah till Emma. En timma med tåg typ men kul att se lite andra delar av det här landet. Vi åt lite lunch och kollade på skate/BMX tävlingar/killar i några timmar. Sedan träffade vi hennes värdfamilj och åt middag med dom på en asiatisk restaurang. Efter det träffade vi en svensk tjej, Ida och vi gick till alkoholaffären och köpte vin. Satte oss på en gräsmatta och pratade. Sedan gick vi till en irländsk pub. Eftersom att det är st Patrick's day idag så var det sjukt många människor och väldigt många irländska hattar/skägg/halsdukar/tröjor osv. Efter detta hängde vi lite med två italienare innan jag och Emma åkte hem till henne.
Vaknade idag efter en sovmorgon, vilket var väldigt välbehövligt. Hennes hus är det finaste jag någonsin sett typ. Vi åt frukost på uteplatsen och såg havet. Sedan gick vi i två minuter och kom till en jättefin strand. Badade ett tag och sedan körde hon mig till tåget. Sedan har jag skypat med min familj hemma och snart ska vi äta en st patrick's middag. Yum.
Här kommer lite bilder och ni får själva lista ut vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback