RÄTTVISA

Ni vet när jag vad med i bilolyckan så tog inte jag hennes adress och då sa försäkringsbolaget att jag var tvungen att betala 1000 dollar vilket är 7000 svenska kronor.
Nu har jag dock, som den före detta JM-are jag är, hittat adressen. Tillvägagångssättet är tyvärr hemligt men jag har adressen och försäkringsbolaget sa att det räckte. Så idag är en lycklig dag.
Idag har vi än så länge gått och lämnat Andrew och gått tillbaka. Nu sitter vi och kollar på Musse pigg. Det är "kallt" idag och inatt var det bara 10 grader ute så jag vaknade med en förkylning och ont i halsen.
Nyheter om resandet: Nathalie kommer antagligen boka om sin resa till 10onde september vilket innebär att det är mindre än sex månader tills hon kommer hit!!! Känns overkligt att jag ska få visa henne min vardag, mitt liv här och så. Men det ska bli så himla roligt.


Kommentarer
Nathalie säger:

Hihi längtar som tusan!! Det kommer bli så gryyyymt!!!

2013-03-11 | 04:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback