STAN/STRANDEN

Igår var det en slappisdag. Träffade Vanessa i några timmar och sen spenderade jag mesta delen av dagen i poolen och sedan städade jag mitt rum.

Idag däremot ska jag träffa Emma (som hittade min blogg, rikskändis är vad jag är)(okej, skämta, hoppas jag ni förstod men hon hittade faktiskt min blogg.)
Vi ska till stan och titta lite och sedan till stranden. Känns som en väldigt bra dag idag eftersom det redan nu är varmt och sol och klockan är inte ens nio på morgonen. Jag har på mig mina nya, vita shorts. Nu måste jag kila för min buss går snart och jag måste fixa vatten innan.
Skriver sen med lite bilder också.


Kommentarer
Jessopesso säger:

Hallåååå vart är du???? Uppdatera hehehe. Puss

2013-03-17 | 09:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback