4 MÅNADER

Idag för fyra månader sen satt jag på planet hit. Jag landade om 1.5 timmar typ. Sjukt att det gått fyra månader sen jag och mamma åkte till Köpenhamn. Sjukt är fan ordet alltså. Om fyra månader kommer Nathalie hit. Om lite drygt sju månader är jag hemma. Jisses.

Igår var jag iallafall barnvakt och skypade med farmor och gjorde inte så mycket egentligen. Eller på dagen var jag med Johanna på en outlet ställe här. Converse kostar 350 kronor istället för 700. Ville ha vinröda men fanns bara i för stora storlekar.

Idag har jag varit i stan med Jenny, ätit våfflor, köpt en bh och strosat runt och umgåtts. Snart åker hon hem. 6 veckor kvar.

Det här inlägget handlade mycket om tid så här får ni lite bilder på köpet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback