EN VÄLDIGT LÅNG DAG

Har precis lagt Patrick efter att vi har varit i parken med Katie och Johanna. Han var väldigt trött när vi kom hem så det blev en macka och sen läggdags.
Senare ska vi hämta Andrew, köpa pasta och gå hem. Jag ska dammsuga, moppa och byta lakan. Jag slutar ju vanligtvis klockan 6 men idag har jag lovat att vara barnvakt så ska lägga dom också. Blir nog inga problem då de ofta är väldigt trötta på fredagarna. (ta i trä).
Kan även berätta att jag har fått mitt paket från familjen idag. Bie skypade ju med mig och plockade godis. Plus så fick jag riesen, annat choklad och en tidning. Jäääättetacksam verkligen.
Nu ska jag koka lite ägg till mig själv och läsa min tidning. Tjohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback