FÖRSTA MAJ

Det känns så overkligt att det är första maj idag. Vart tog april vägen? Helt sjukt va fort den månaden gick.

Igår var jag med Louise i stan. Vi hade snörat på oss gympadojorna och traskade runt och såg alla turistgrejer, åt sushi och kollade på någon dansare som jobbade med att dansa på gator. Sedan mådde jag illa så jag åkte hem och tur var väl det.

Idag har jag mått lite bättre men fortfarande inte helt okej. Nu håller jag på att tvätta och sortera tvätt. Hade varit så lättare om det hade varit en tjej och en kille alltså. (förlåt till er som tycker att man inte kan se skillnad på kläder mellan kön). Men dom har typ 140 pyjamasar var och ofta är dom likadana också så jag måste kolla på insidan vilken ålder det är på alla. Och nu när dom varit och campat är det extra mycket tvätt. Blä. Sedan ska jag städa toaletten och badrummet, dammsuga och moppa. Hoppas jag hinner med en dusch innan dom kommer hem och sedan vill jag göra någonting. En promenad till Ikea kanske. Vi får se.

Skriver när jag skriver.


Kommentarer
farmor säger:

Hej Sara! Nu har jag suttit vid datorn och lagt patiens samtidigt som jag lyssnat på Ed Sheeran och jag tyckte om det jag hörde, så jag håller med dig. Min favorit just nu är Mando Diao med "Strövtåg i hembygden". Lyssna på den!
Kram och puss

2013-05-01 | 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback