IM ALIVE

Kommer associera det här året med den låten. I'm alive I'm alive I'm alive. And I'm loving every second, minute bla bla. Iallafall, inte det jag skulle komma fram till. Har blivit lite lat här på bloggen. (varför tog jag inte med min laptop???). Men nu ska det bli ändring. Lite saker som hänt sen sist i punktform:
- träffade Jenny i söndags och var i kings park. Hon åker hem om tre veckor.
- träffade Johanna tre gånger på en dag i måndags.
- var på ett svenskt mamma träff med Johanna och massa andra i måndags.
- träffade Louise igår och åt sushitrain, åkte till harbour town etc.
- min mormor fyllde år igår. Och jag var inte där. Är det såhär det ska kännas hela året när man missar födelsedagar?
- har varit morsdag i Sverige och min stackars mamma fick ingen frulle på sängen för min lillebror är ouppmärksam/kille.
- min mamma har fått sitt paket, och hon blev glad.

Nu lite bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback