UPDATE

Hej.
Idag är det tisdag och det betyder att jag är ledig. Kom nyss hem från första biobesöket för idag. Vi såg någon australiensk film som handlade om surfning på 80-talet typ. Kass tyckte jag, inte så kass tyckte Johanna.
I lördags var vi hemma hos Louise och såg på melodifestivalen. Det var ju nattetid här så vi lagade middag, åt svenskt godis och målade grejer i ansiktet. En mycket trevlig kväll med fint sällskap.
Just nu är det typ svensk sommar här. 20-25 grader och varm sol. Jag råkade ta på mig en stickad tröja idag. Idiot. Iallafall, anledningen till att jag skrev första biobesöket är för att jag och Johanna ska gå på en till klockan 7. Det är ju halva priset på tisdagar så vi slår på stort. Då ska vi se en film som jag har fått välja för första gången. Känner mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback