FRÅGA

Hej! 
Jag åkte inte med skandinaviska institutet utan jag åkte privat. Gick in och letade efter en familj på www.aupair-world.net och sedan skypade jag med massor. Det tog nog två månader av letande innan jag hittade min familj. Vi bestämde och jag åkte 1.5 månad senare. Jag fixade visum, försäkring och så själv. Jag är därför inte säker på att det är dyrare än att åka till USA. Vet inte vad det kostar att åka dit men det du behöver för att åka till Australien är egentligen bara flygbiljetter, visum och försäkring. 
Jag köpte mina flygbiljetter tur och retur för 10 000. Visumet för 2000 och försäkringen för hela året (au pair och resa) för 3000. Så allt för ungefär 15 000. 

Hoppas det var svar på dina frågor :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback