PINSAM UPPDATERING

Nästan pinsamt hur dålig uppdatering det är här. Jag ber så mycket om ursäkt men det är väl roligt när jag kommer hem så jag har något att berätta. Ni lär ju veta allt som har hänt genom att ha hängt med på bloggen. 

Iallafall, Sen sist har vi hunnit med Byron bay där vi träffade en ny irländsk vän. Byron i sig var väl sådär men vi fick lite fint väder iallafall. Efter det var det ett stopp i surfers paradise. Älskar det stället, tyvärr stannade vi för kort. Men i onsdags gjorde vi något som kallas för bar crawl som var jätteroligt. Man var ett gäng på cirka 150 personer som gick runt till fyra olika ställen. 

Efter surfers åkte vi till brisbane i en natt. En annan storstad. Inget annat verkligen. Vi har hört massa bra om nattlivet men det var sämst. Om jag ska vara ärlig så var surfers vilket är en liten håla egentligen mycket bättre uteställen och folk. Vi träffade Emma och Johanna iallafall vilket var kul! 

Imorgon bär det av till Fraser Island i en natt och sedan ska vi stanna i noosa i några dagar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback