ATT BACKPACKA

Nu har jag bara backpackat i två veckor men tänkte dela med mig lite hur vi gör och så. Både jag och Nathalie har en stor ryggsäck som väger runt 20 kilo mer eller mindre. 

När vi åker till ett nytt ställe, som idag. Så bär vi runt på den och i 35 graders värme är det fruktansvärt varmt. Lyckligtvis så har vi åkt bil och hittat boende förvånansvärt lätt. Vi tar inte alltid det första bästa boendet men är inte heller jättekräsna. Idag tog vi det andra boendet och då får vi betala 60 kronor per person och då ingår frukost. 

Många har ifrågasatt om vi kommer hålla sams. Vi ska ändå spendera runt 100 dagar tillsammans. Saken är den att vi inte pratar och umgås 24 timmar om dygnet. Vi diskuterar vad vi ska göra på resan, vad vi tycker är värt pengarna och så vidare. Samtidigt låter vi varandra läsa böcker, skypa, facebooka och så utan att man "stör". Hittills har det gått fint. Jag tror att mycket handlar om vem man åker med. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback