DÅLIG BLOGGNING

Gud så dåligt det går på bloggen nu. Men det är ju min sista tid i Perth så jag njuter och tar vara på varenda stund. Bloggappen har haft problem också så har knappt kunnat skriva. Min mobilladdare gick sönder så fick köpa en ny idag. Har varit ute, städat hela huset (tog mig runt 8 timmar, fick dock betalt så det var värt det!).

Kan också meddela att Nathalie är påväg nu. Hon har flugit från Danmark och landar i doha på natten min tid. Men när jag vaknar imorgon så ska jag kolla statusen på flygplanet så kan jag se hur det går. Ska bli så fruktansvärt roligt och underbart med semester med henne.

Inte så roligt är ju att jag och Louise har våran sista tisdag imorgon. Kommer sakna våra tisdagar och henne så himla mycket. Inte så kul att vi bor långt ifrån varandra hemma heller. Usch och fy för hej då dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback