SÅ MÅNGA KÄNSLOR OCH SÅ LITE TID

Jag har aldrig varit speciellt känslosam eller kär. Men jag har insett här att du kan vara kär i annat än människor. Jag är kär i så många saker med detta livet i Perth. Jag älskar mitt liv här och är så fruktansvärt tacksam för min värdfamilj, min familj hemma och mig själv. Jag är helt säker på att jag hade blivit hemsjuk om jag inte haft min värdfamilj. Det menas inte att jag inte saknar min familj hemma, för det gör jag varje dag men min värdfamilj har hjälpt mig med så mycket. Bjudit med mig på allt dom gjort, skrattat med mig, delat med historier, bjudit in mig i familjen helt enkelt. Idag när vi var ute och åt och jag gav mitt fotoalbum så såg jag. Att det inte bara är jag som är ledsen av att åka. Jag märkte hur rörda dom blev av allt som stod i boken. Jag märkte också att dom blev ledsna när dom påminde om att jag snart åker. Min fina trygghet i Australien. Dom berättade så fina saker. Jag längtar verkligen efter att göra nya saker, se nya platser och träffa Nathalie igen. Men jag kommer aldrig ifrån hur ledsen jag blir när jag tänker på att jag kanske aldrig träffar min värdfamilj igen. Det gör så fruktansvärt ont och jag tror inte att någon som inte upplevt detta förstår. För jag förstod det då inte innan jag åkte hit.


Kommentarer
Louise säger:

<3

2013-09-01 | 16:08:05
Bloggadress: http://hansemark.blogg.se
Mamma säger:

Men vem vet du kanske träffar dem igen.... Se på Jessica svahn som fortfarande efter 30 år har kontakt med sin värdfamilj i USA

2013-09-01 | 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback