UPDATE

Tänkte uppdatera er lite iallafall. Annars blir det så mycket att skriva om när vi kommer tillbaka. 

Vi har snorklat med sköldpaddor och idag simmade jag med en och jag var ungefär en meter ifrån den. En så sjukt konstig och underbar känsla att simma med dom. Såg alla fiskar från hitta nemo förutom nemo själv. Är inte längre rädd att simma på öppet vatten vilket är skönt. Kollade bakom mig några gånger för hajar men tror ändå att Perth har hjälpt mig lite i hajskräcken. 

Idag träffade vi även en tysk tjej som heter Julia. Hon hängde med oss till stranden och snorklade. Hon ska även med på middag sen och vi ska visa vårt favoritställe. Det ligger precis vid vattnet och har stora typ hyddor med massa kuddar, ett litet bord och ljuslyktpr. Maten är billig och god där med så passar perfekt. Vi brukar stanna kvar med en kortlek och dricka lite efteråt också.

Människorna är väldig öppna här. På gott och ont. Dom har inga problem med att skrika över gatan hur vackert det är med vit hud, blont hår etc. Men samtidigt vill de lära sig svenska och engelska. De vill berätta saker och fråga. De är helt enkelt väldigt annorlunda från svenskar. Vilket jag oftast gillar.  

Det blir den uppdateringen hittills. Blir nog inga bilder för då kommer nog inte inlägget upp haha. Men skriver när jag kan igen. Hoppas ni har det fint vart än ni befinner er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback